<H2>
Logwin România: soluții logistice inovatoare pentru retail & FMCG
</H2> |
<H2>
EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech (24 – 25 septembrie) – a IV-a ediție, anunță noi parteneri și expozanți
</H2> |
<H2>
EXPO PET 2025 – Food & Accessories (24 – 25 septembrie) anunță noi parteneri și expozanți
</H2> |
<H2>
EXPO ELECTRO 2025 – Home Appliances & Electronics (25 – 26 iunie) – prima expoziție B2B din România cu produse din categoriile electrocasnice și electronice pentru casă
</H2> |
<H2> Ultimele știri </H2> |
<H2> Analize </H2> |
<H2> Studii de piață </H2> |
<H2> Producători </H2> |
<H2> Retail național </H2> |
<H2> Retail internațional </H2> |
<H2> Servicii </H2> |
<H3>
Logwin România: soluții logistice inovatoare pentru retail & FMCG
</H3> |
<H3>
Sezamo lansează „Xtra”, un nou program de loialitate cu beneficii extinse pentru clienți
</H3> |
<H3>
Popeyes deschide un nou restaurant în București
</H3> |
<H3>
Lidl România transformă reciclarea într-un avantaj real pentru clienți, oferind cupoane de până la 50 de lei în aplicația Lidl Plus
</H3> |
<H3>
Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 aprilie 2025
</H3> |
<H3>
Footprints AI analizează tendințele de consum în retail odată cu venirea primăverii și apropierea Paștelui
</H3> |
<H3>
Mall Moldova, cel mai mare mall din zona Moldovei și singurul mall super-regional din afara Bucureștiului, s-a deschis oficial
</H3> |
<H3>
Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 aprilie 2025
</H3> |
<H3>
Footprints AI analizează tendințele de consum în retail odată cu venirea primăverii și apropierea Paștelui
</H3> |
<H3>
Mondelēz International continuă progresele în direcția priorităților Snacking Made Right
</H3> |
<H3>
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
</H3> |
<H3>
Footprints AI prezintă cea mai amplă analiză a obiceiurilor de consum din România
</H3> |
<H3>
Studiu Veranda Mall: 8 din 10 români plănuiesc să profite de reducerile Black Friday
</H3> |
<H3>
Murfatlar Vinul este cea mai premiată cramă la ”Concours Mondial de Bruxelles 2025”, sesiunea dedicată vinurilor rosé
</H3> |
<H3>
Lyubomir Spasov este noul Country Topline Unit Leader Danone România
</H3> |
<H3>
Milka lansează Milka Choco Croissant
</H3> |
<H3>
Emilian Balaban este noul Manager Național de Vânzări în cadrul companiei Duro România
</H3> |
<H3>
PepsiCo lansează un centru de training de ultimă generație pentru formarea studenților și a angajaților
</H3> |
<H3>
Tiberiu Dănețiu: „Auchan Retail Media duce impactul brandurilor la un alt nivel, printr-un ecosistem complet de comunicare 360, bazat pe date”
</H3> |
<H3>
Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders” pentru inovațiile sale în sustenabilitate
</H3> |
<H3>
Auchan Retail România – creștere a veniturilor de 6,3% în 2024, la 1.548 milioane euro
</H3> |
<H3>
Performanța Grupului Carrefour în 2024 și perspective pentru 2025. Carrefour România, vânzări în creștere cu +1,2%
</H3> |
<H3>
În 2025, Profi va adăuga 3 miliarde de euro în vânzări grupului Ahold Delhaize
</H3> |
<H3>
Auchan Retail România – creștere a veniturilor de 6,3% în 2024, la 1.548 milioane euro
</H3> |
<H3>
Performanța Grupului Carrefour în 2024 și perspective pentru 2025. Carrefour România, vânzări în creștere cu +1,2%
</H3> |
<H3>
În 2025, Profi va adăuga 3 miliarde de euro în vânzări grupului Ahold Delhaize
</H3> |
<H3>
Grupul polonez Żabka se extinde în România cu brandul froo, asistat de Exorigo-Upos
</H3> |
<H3>
Ahold Delhaize finalizează achiziția Profi, care întregește familia de branduri a grupului de retail
</H3> |
<H3>
Logwin România: soluții logistice inovatoare pentru retail & FMCG
</H3> |
<H3>
Tiberiu Dănețiu: „Auchan Retail Media duce impactul brandurilor la un alt nivel, printr-un ecosistem complet de comunicare 360, bazat pe date”
</H3> |
<H3>
Cristian Florea a creat cursul „Transformă ce știi în video-uri cu impact” despre conținutul video pentru specialiștii din food și HoReCa
</H3> |
<H3>
ROMPAP anunță numirea lui Ionel Ciucioi în funcția de Director Executiv
</H3> |
<H3>
SAMEDAY își dezvoltă capacitatea de procesare și operaționalizează un nou hub logistic, în județul Brașov
</H3> |